Przejdź do treści

Sztuczna Inteligencja

  • Ludzie
    • Społeczeństwo
    • Praca
    • Biznes
    • Prawo
    • Nauka
    • Edukacja
    • Zdrowie
    • Środowisko
    • Kultura
  • Maszyny
    • Technologie
    • Transport
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Wojsko
  • Idee
  • Strefa ekspertów
    • Wydarzenia
    • Opinie i rozmowy
    • Badania naukowe
    • Strategie SI
    • Potencjał SI w Polsce
  • Polecamy
  • Szkoła SI
    • Kursy SI
    • Słownik
    • Dla studentów

Kategoria: Biznes

  • Biznes
  • Polecamy
20 lutego 2020

Reklamowa wolnoamerykanka, czyli sprzątanie krajobrazu po polsku

Walka z chaosem reklamowym na podstawie uchwał krajobrazowych to dla samorządów duże wyzwanie logistyczne. Mogą tu pomóc inteligentne systemy, które zautomatyzują dużą część pracy.

Tomasz Jurczak
6 m
  • Biznes
17 lutego 2020

Dron piwowar

Amerykański browar wykorzystał drona do produkcji piwa. Maszyna wsypywała między innymi chmiel do kadzi warzelniczych.

Tomasz Jurczak
2 m
  • Biznes
14 lutego 2020

Biznes 2020? Emocje plus zaufanie

Firmy i organizacje, które wykorzystają „emocjonalną sztuczną inteligencję”, mogą zwiększyć swoje zyski kilkanaście razy szybciej niż te, które takiej technologii nie zastosują.

Michał Rolecki
2 m
  • Biznes
14 lutego 2020

Liczenie uśmiechów nie łamie prawa

Zliczanie uśmiechów pracowników PKO BP było pomysłem odważnym, nowatorskim, ale też nieco szalonym. Po roku od jego wdrożenia projekt ma się coraz lepiej.

Tomasz Jurczak
3 m
  • Biznes
  • Wydarzenia
13 lutego 2020

Biznes z ludzką twarzą. [Konferencja Spójne Przywództwo – Człowiek i Technologia]

W biznesie skupionym na samej wydajności technologia ogranicza człowieczeństwo. Możliwy jest jednak inny model działania: ludzie i maszyny mogą się twórczo uzupełniać. O tym, jak to robić, dowiedzą się uczestnicy konferencji Spójne Przywództwo – Człowiek i Technologia.

Maciej Chojnowski
2 m
  • Biznes
30 stycznia 2020

SI w biznesie: warto grać fair

Wśród firm używających sztucznej inteligencji zaufanie klientów zdobędą tylko te, które postawią na etykę. I ta etyczność może im dać na rynku przewagę.

Maciej Chojnowski
4 m
  • Biznes
  • Społeczeństwo
29 stycznia 2020

10 grzechów głównych reklamy internetowej

Dla firm z branży reklamy internetowej zarówno ty, jak informacje o twoich intymnych sprawach – to po prostu towar.

Karolina Iwańska, Fundacja Panoptykon
8 m
  • Biznes
  • Społeczeństwo
28 stycznia 2020

Reklama behawioralna, czyli zostałeś sprzedany

Buszując w sieci bądź uruchamiając ulubione aplikacje, nie masz pojęcia, jakie dane na swój temat i komu przekazujesz. Odpowiada za to branża reklamy internetowej, która śledzi każdy twój ruch.

Karolina Iwańska, Fundacja Panoptykon
5 m
  • Biznes
28 stycznia 2020

Coraz więcej oszustw z użyciem nowych technologii

Sztuczna inteligencja to narzędzie, które może pozwolić na walkę z oszustami. Niestety, cyberprzestępcy również mogą ją wykorzystać do kradzieży.

Tomasz Jurczak
4 m
  • « Poprzednia strona
  • 1
  • …
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • …
  • 19
  • Następna strona »